IniciNoticiesComerçL’OFICINA COMARCAL D’INFORMACIÓ AL CONSUMIDOR ATÉN 1548 SOL·LICITUDS EN EL SEU PRIMER...

L’OFICINA COMARCAL D’INFORMACIÓ AL CONSUMIDOR ATÉN 1548 SOL·LICITUDS EN EL SEU PRIMER ANY DE FUNCIONAMENT.

L’Oficina comarcal d’informació al consumidor celebra el seu primer any de funcionament amb un important balanç de feina feta. Durant aquest 365 dies ha atès un total de 1.548 consultes, peticions d’informació i reclamacions de consumidors.

L’Oficina comarcal d’informació al consumidor es va estrenar amb l’allau de queixes i reclamacions dels afectats pels talls de subministrament elèctric provocats per la nevada del mes de març de 2010. En total es van tramitar 481 reclamacions. Els veïns de Tordera amb 172 reclamacions i els de Sant Cebrià de Vallalta amb 130 van ser el col·lectiu que més va utilitzar el servei per fer arribar a la companyia elèctrica les seves reclamacions pels danys i perjudicis que els hi va provar el tall de corrent.

Deixant de banda aquest afer puntual, l’oficina ha atès les peticions de 1.067 consumidors i els temes estrella han estat per ordre: la telefonia mòbil, la garantia, la devolució de productes i la llum.

ÚLTIMES NOTÍCIES