L’entitat beneficiària de la campanya Compromís i Cultura 2026, vol establir un vincle formal amb la fundació especialitzada en persones amb discapacitat intel·lectual
Jatakendeya viu amb entusiasme el fet de ser l’entitat escollida pel Teatre Clavé per a la campanya Compromís i Cultura 2026. Des que es va fer l’anunci oficial el passat 19 de febrer, l’associació torderenca treballa en dos fronts: explicar a la ciutadania el projecte concret de reinserció laboral que vol tirar endavant, i teixir noves aliances a Tordera.
En aquest segon punt, Jatakendeya ha revelat en una entrevista a Ràdio Tordera, la voluntat de dur a terme un agermanament amb la Fundació Dr. Joan Pujol El Rusc, entitat sense ànim de lucre que ofereix un lloc de vida a persones amb discapacitat intel·lectual.
“N’hi ha 2 que han après en 5-6 anys l’ofici de forner al centre”
Pel que fa a la campanya Compromís i Cultura 2026, l’entitat mostra la satisfacció de saber que el poble va coneixent durant tot un any, les activitats i tasques que duen a terme diàriament. A més, recorda que els fons recaptats aniran destinats a la reinserció de tres usuaris del centre a les seves comunitats, finançant les eines necessàries perquè puguin fer vida de la manera més autònoma possible. El president de Jatakendeya, Joan Llorens, n’explica els detalls.
“N’hi ha 2 que han après en 5-6 anys l’ofici de forner al centre”
La campanya Compromís i Cultura 2026 inclou la programació estable del Teatre Clavé, les propostes de les entitats col·laboradores —com l’ACR Pere Cot, el Fòrum i l’Esplai de la Gent Gran— i el projecte de la Fundació l’Altre Clavé. Empreses i particulars també poden contribuir al projecte de Jatakendeya a través de la Fila 0, sense necessitat d’assistir als espectacles.

