L’equip ha quedat emparellat al Grup Nord, una decisió que marcarà l’agenda amb viatges de llarga distància i enfrontaments contra equips històrics i filials de gran potencial
El sorteig ha ubicat l’equip torderenc en un Grup Nord ple de conjunts competitius, incloent-hi exigents desplaçaments cap al nord de la Península, a més de diversos derbis catalans. Els rivals que acompanyaran el CP Tordera en aquest grup són:
- GEiEG
- Reus Deportiu Brasilia
- AC Ordes
- B-Sensible CH Olot
- CP Congrés La Sagrera Es Mou
- CDM Hockey Patines
- Barça Atlètic
- Club Hoquei Vila-Seca
- PHC Sant Cugat
- Oviedo Roller HC
- Calvo Escola Lubians
- CAA Dominicos
- RC Jolaseta
Max Martos i Pau Muñoz, jugadors del CP Tordera, valoren positivament el grup.
“Estem bastant satisfets. La lliga Sud és més difícil, però tot s’ha de jugar. Comencem la temporada amb il·lusions”
El trajecte més pròxim per a l’equip serà a la ciutat de Girona per enfrontar-se al GEiEG. Mentre que el viatge de major distància serà fins a Carballo (Galícia) per jugar contra el Calvo Escola Lubians. Els torderencs també hauran de realitzar viatges molt llargs, ja que 4 equips son de Galícia, 1 d’Astúries i 1 al País Basc. També cal destacar que dels catorze equips, dos conjunts són filials de clubs d’Ok Lliga: el Barça Atlètic i el Reus Deportiu Brasilia.
La primera jornada del CP Tordera serà contra el B-Sensible CH Olot a domicili.

