Dues classificacions per la Copa Catalunya, 5 ors i 7 medalles consoliden el gran nivell de les patinadores torderenques
El PA Tordera va arrencar el mes de maig amb una gran demostració de talent i esforç a les pistes. Durant els dos primers caps de setmana del mes, les patinadores de l’entitat van aconseguir uns resultats excel·lents en diverses competicions d’arreu del territori català, destacant tant en la modalitat de Solo Dance com en la de Lliure.
La intensa agenda competitiva va començar el passat dissabte 2 de maig, on l’equip de Solo Dance es va desplaçar fins a Horta per participar en l’Open Promoció de Nivell 1 i 2, la seva darrera prova de la temporada en aquesta modalitat. Els resultats de l’expedició torderenca van ser excel·lents, acumulant tres ors. Afra Garcia i Irene Heredia, van pujar a la primera posició del Nivell 1 A, i C respectivament. Megan Espinosa va obtenir el bronze en el Nivell 1 B i Anna Martín, es va penjar l’or en el Nivell 2 A. Amb els resultats d’Anna Martín i Irene Heredia, van significar la classificació matemàtica per a la Copa Catalunya.
Paral·lelament, i també durant la jornada del 2 de maig, la patinadora Arianne Heredia va fregar el podi a l’Open Formació de Nivell 6 celebrat a Vidreres, on va aconseguir una meritòria 4a posició.
L’estat de gràcia del club va tenir continuïtat el dissabte 9 de maig durant la disputa del VI Trofeu Catalunya Formació, celebrat a la Jonquera. En aquesta ocasió, van ser les patinadores de la modalitat lliure dels nivells 5 al 7, les encarregades de portar nous èxits al club, sumant tres medalles més a l’historial. Hefziba López i Arianne Heredia van aconseguir la medalla d’or del Nivell 7 C i 6C respectivament. Carla Goyos va pujar al segon esglaó del podi en el Nivell 5 B.
Amb aquests brillants resultats, el PA Tordera tanca una primera meitat de maig i agafa impuls per afrontar els propers reptes de l’any.

