L’Ajuntament de Tordera recorda el servei d’Informació, Registre de documents i el servei de Padró d’Habitants s’ha traslladat provisionalment a les oficines de les antigues galeries comercials, situades al costat de l’OASC.
El trasllat és conseqüència de les obres que s’estan realitzant a la planta baixa de l’edifici de l’Ajuntament i que serviran per crear l’Oficina d’Atenció al Ciutadà. L’objectiu d’aquesta oficina és que els ciutadans puguin resoldre els seus dubtes i tràmits sense necessitat de desplaçar-se als diferents edificis municipals i millorar a l’hora, l’accessibilitat a l’Ajuntament. L’alcalde de Tordera, Joan Carles Garcia, ha explicat a Ràdio Tordera que l’obra també inclou un programa informàtic perquè aquesta oficina també es pugui utilitzar a través d’internet.
Les obres de la nova oficina d’atenció al ciutadà, i el programa informàtic per crear la oficina en xarxa, tenen un pressupost de 185.000 euros.