Indignació entre els usuaris d’Endesa perquè encara no han cobrat les indemnitzacions per l’apagada del març. A alguns abonats que reclamaven haver estat cinc dies sense servei, la companyia els contesta que només li consten vuit hores. Endesa ha rebut 38.000 reclamacions. Ara, les estudia per abonar les indemnitzacions. Endesa indemnitzarà els seus clients amb entre 60 i 80 euros per cada dia que van passar sense subministra. En total es van presentar a Tordera, unes 200 reclamacions que es van enviar al consell comarcal del Maresme, que era l’administració encarregada de gestionar-les. Endesa reconeix que l’apagada del març provocada per la nevada es podria tornar a repetir. L’adjunt de direcció de Distribució de l’elèctrica, Àlex Fàbregues, ha explicat que, fins que les instal·lacions necessàries no estiguin en funcionament, hi ha risc, fent referència a infraestructures com la MAT.
De fet, ha dit que si no hi hagués hagut la polèmica línia de les Gavarres, que es va haver d’acabar l’any 2001 sota la vigilància dels Mossos per l’oposició veïnal, la reparació hauria estat més lenta.