El gegant de la moda espanyola reorganitzarà el seu ‘pool’ de marques. Inditex incorporarà Uterqüe a Massimo Dutti l’any que ve, dins de l’estratègia d’anticipació i transformació digital. Tota la gamma de productes Uterqüe estarà disponible a la pàgina web de Massimo Dutti i.
D’aquesta manera, la companyia vol aprofitar al màxim la penetració i projecció que Massimo Dutti ha tingut durant anys en mercats internacionals com els Estats Units, Canadà, Mèxic o Turquia. I també continuarà l’estratègia iniciada amb Zara Home i Zara, on, amb “molt bons resultats”, es maximitzen les sinergies entre les marques.
Uterqüe és la marca més petita en facturació, molt per darrere de la més petita, Oysho. En el primer semestre, Uterqüe va guanyar 48 milions d’euros, enfront dels 31 milions d’euros de l’any anterior.
Uterqüe, que tenia el seu equip a Tordera va néixer especialitzat en accessoris i va ser la primera experiència d’Inditex en la gamma premium. Amb el temps, es va diversificar en la roba de dona i fins i tot va llançar una línia d’homes que finalment es va interrompre. Al llarg de la seva història, Inditex havia tancat fins ara només una xarxa, Often, especialitzada en el públic masculí, que va decidir acabar el 2006 després de només tres anys d’activitat, i en aquest cas la marca va desaparèixer per complet.