La plataforma Aturem C-32 ha criticat que la Generalitat hagi començat de nou la tramitació per perllongar l’autopista entre Tordera i Lloret de Mar. Territori i Sostenibilitat ha tirat enrere el procés que va engegar l’any 2000 i ha tornat a treure a informació pública tant l’estudi informatiu com el d’impacte ambiental de l’obra. Ara, el traçat que s’hi proposa és el que es va acabar aprovant el 2016.
Les setze entitats que van portar l’ampliació de la C-32 davant del TSJC critiquen que la Generalitat actuï “d’esquenes al recurs judicial interposat”, que va comportar que les obres s’aturessin de manera cautelar quan ja estaven a punt de començar. Aturem C-32 vincula la decisió de Territori i Sostenibilitat a la renovació de les concessions d’autopistes que s’han de fer properament.
En un comunicat, la plataforma considera que “es pretén prorrogar el pagament per ús de les principals vies de comunicació catalanes”. Finament, els opositors al projecte consideren que la seva construcció també va lligada a “una nova onada de creixement urbanístic”.