L’ajuntament de Tordera convoca ple ordinari amb sis punts en l’ordre del dia. A la part resolutiva destaca l’ampliació de la delegació de funcions en la diputació de Barcelona, i alhora, confirmar i clarificar l’abast d’anteriors acords de delegació i l’aprovació inicial de la disposició transitòria de la vigent ordenança reguladora de la tinença d’animals.
A la part de mocions, els grups municipals del PP, PSC, Som Tordera-Entesa i el regidor no adscrit, José Carlos Villaro insten al govern municipal a una millora de les contractacions de béns i serveis i de la transparència i comunicació. El grup municipal de Som Tordera-Entesa presentarà una moció de suport a les persones afectades per les clàusules sòl i el grup del PDECat presenta una moció per l’ adhesió a la campanya Casa Nostra Es casa Vostra.
La sessió plenària acabarà amb les comunicacions, precs i preguntes. La sessió començarà a les 7 de la tarda i la podreu seguir en directe per Ràdio Tordera. Una hora abans, a les 18:00h començarà el consell de la vila, que s’ha convertit en una eina de comunicació directa i participació activa entre els regidors del govern i la ciutadania.