Aquest dimarts entra en funcioment l’Oficina al Ciutadà de Tordera, situada a la planta baixa de l’Ajuntament. Des d’aquesta nova àrea d’atenció s’atendran tots els tràmits relacionats amb l’Administració, des de la presentació d’instàncies i documents, passant per les sol·licituts d’ajudes, beques i inscripcions vàries fins a la presentació de llicències i permisos per a qualsevol assumpte que requereixi autorització o informació oficial.
L’alcalde de Tordera, Joan Carles Garcia assegura que intenció de l’Ajuntament amb la posada en funcionament d’aquest nou servei és facilitar i agilitzar els tràmits que relacionen el ciutadà amb l’administració de manera que en un mateix espai l’usuari pugui gestionar-los i solucionar-los més àgilment. Escoltem-lo.
L’horari d’atenció al públic de la nova Oficina serà de dilluns a divendres de 9 del mati a 2 del migdia i de dilluns a dijous de 5 a 7 de la tarda. Les obres de la nova oficina d’atenció al ciutadà, i el programa informàtic per crear la oficina en xarxa, tenen un pressupost de 185.000 euros, inclosos dins el Fons estatal d’inversió local 2010. A conseqüència del trasllat a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, alguns serveis es poden veure afectats. L’Ajuntament de Tordera demana disculpes per les molèsties que aquest trasllat pugui ocasionar.