La Policia Local ha posat a disposició judicial dos individus en operacions diferents; un d’ells va ser enxampat gràcies a la xarxa de videovigilància del polígon de Can Verdalet.
La Policia Local de Tordera ha dut a terme aquesta setmana dues intervencions destacades que s’han saldat amb la detenció de dos homes per delictes contra el patrimoni. L’ús de la tecnologia i la col·laboració ciutadana han estat claus per resoldre els dos casos.
La primera de les actuacions va permetre detenir un veí de Vilalba Sasserra, de 38 anys, acusat de robar catalitzadors de vehicles. L’individu, que acumula un llarg historial delictiu amb 63 antecedents, va ser identificat gràcies al sistema de càmeres de seguretat instal·lat al Polígon de Can Verdalet.
En el moment de la seva identificació, els agents van registrar el seu vehicle, on van localitzar diverses peces de cotxes que acabaven de ser tallades, així com les eines utilitzades per cometre els furts. L’home ha estat detingut per un presumpte delicte de furt i danys.
D’altra banda, durant el passat cap de setmana, la Policia Local també va arrestar un home de 43 anys com a presumpte autor d’un robatori a l’interior d’un vehicle. L’avís, que va arribar gràcies a la col·laboració ciutadana, va permetre que una patrulla es desplacés immediatament fins a l’aparcament del Prat de la Riba.
En arribar al lloc, els agents van sorprendre l’individu manipulant l’obertura d’una furgoneta. Després de la detenció, la Policia Local va instruir les diligències oportunes i el cas va ser traslladat als Mossos d’Esquadra, que s’han fet càrrec de la investigació final.

