IniciNoticiesSocietatUn veí de Tordera mort en un accident de moto a la...

Un veí de Tordera mort en un accident de moto a la C-32 a Palafolls

Per causes que s’estan investigant, un home que circulava amb motocicleta va patir una sortida de via i va caure

Un veí de Tordera de 52 anys va morir aquest dissabte per la tarda en un accident de trànsit que va tenir lloc a l’autopista del Maresme (C-32) al seu pas pel terme municipal de Palafolls. Segons informa el Servei de Català de Trànsit, el sinistre es va produir al quilòmetre 130 i els Mossos d’Esquadra van rebre l’avís a les 18:37h.

Per causes que encara s’estan investigant, un home que circulava amb motocicleta va patir una sortida de via i va caure. A conseqüència de l’accident, el motorista va perdre la vida.

Arran del sinistre es van activar quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Amb aquesta víctima, són 27 les persones que han perdut la vida enguany a les carreteres catalanes, de les quals 12 són motoristes.

ÚLTIMES NOTÍCIES