L’obra ens proposa un viatge a la memòria, l’amor i les segones oportunitats
El pròxim 1 de març de 2026 a les 18:00h, el públic de Tordera podrà gaudir de Göteborg, una proposta teatral intensa i emotiva produïda per Magnètica Management, dins el Cicle de Teatre i amb l’actriu Maria Molins i l’actor Roger Coma.
Després de trenta-dos anys de silenci, la Paula es presenta a casa del Sergi amb una proposta urgent: reconstruir l’última nit del viatge a Göteborg, el moment exacte en què la seva connexió es va trencar per sempre. Armats només amb un vell diari i records fragmentats, disposen d’una sola nit per esbrinar què va passar realment.
A contrarellotge, i amb la presència dels seus “jo” de divuit anys, el retrobament es transforma en un interrogatori creuat sobre l’amor, la memòria i les decisions que marquen una vida. La tensió emocional creix a mesura que aflora una pregunta inevitable: què busca realment la Paula?
Göteborg proposa una reflexió profunda i commovedora sobre el pas del temps i la fragilitat dels records.
Les entrades estan disponibles a www.teatreclave.cat

