IniciNoticiesEsportsNeix l’Octágono F7, una nova lliga de futbol 7 amateur per a...

Neix l’Octágono F7, una nova lliga de futbol 7 amateur per a majors de 26 anys a Tordera

Aquesta nova competició formada per 8 equip es disputarà cada dimarts al vespre al Camp Municipal d’Esports a partir del 28 d’octubre

Tordera compta amb una nova proposta esportiva per als amants del futbol amateur: l’Octágono F7, una lliga de futbol 7 pensada exclusivament per a jugadors majors de 26 anys. Aquesta nova competició es disputarà cada dimarts al vespre al Camp Municipal d’Esports de Tordera, i es presenta com una alternativa atractiva per a aquells que volen mantenir-se actius, competir i gaudir del futbol en un ambient sa i organitzat.

El projecte ha estat impulsat per l’Eric Pacho, l’Alejandro Ortega i l’Ivan Moreno, 3 joves torderencs, apassionats del futbol i amb voluntat de dinamitzar l’esport local. Amb l’Octágono F7, volen oferir una lliga ben estructurada, adreçada a aquells que, tot i haver deixat enrere les categories base, continuen amb ganes de competir i passar-ho bé dins del camp. Els seus fundadors es mostren molt contents i il·lusionats d’aquest nou projecte que engeguen al municipi.

Octagono

Un dels aspectes més destacats del projecte és la seva orientació cap a un públic sovint oblidat per les lligues amateurs: els majors de 26 anys, que volen continuar competint però en un entorn més adequat a la seva etapa vital. Amb aquesta iniciativa, Tordera aposta per fomentar l’activitat física entre adults, donar vida a les instal·lacions municipals i consolidar-se com un punt de trobada per a equips i aficionats del futbol 7. La lliga començarà el 28 d’octubre i son 8 els equips que hi participaran: Now FC, La Peña FC, Padeleros, Eterno Juvenil, Classics FC, Benjami, Bambinos FC i Deportivo La Pepa.

ÚLTIMES NOTÍCIES