El president de la Penya, Lluís Agell, opina que el camp s’ha tornat turístic i lamenta que la relació amb el club sigui freda
La Penya Barcelonista de Tordera continua notant els efectes del trasllat del Barça a Montjuïc tot i encarar una temporada il·lusionant pel club. Abans, la penya podia oferir entrades més econòmiques per anar a veure el Barça, fet que es va acabar quan els jugadors van deixar de disputar els partits al Camp Nou. Ara, els aficionats han d’aconseguir les entrades individualment. El president de la penya, Lluís Agell, lamenta que degut als canvis i als preus de les entrades, el camp s’hagi convertit més en una atracció turística que no pas un espai on rebre els socis més fidels.
“SI ARA ESTEM PAGANT AIXÒ A MONTJUÏC QUÈ FAREM QUAN ARRIBEM AL CAMP NOU”
Agell celebra com s’ha enfortit el vincle amb les penyes del Maresme, ja que ajuntar-se amb elles pels desplaçaments cap al camp és una alternativa per abaratir els costos. Tot i això, l’entitat ha notat com es refredava la relació amb el club per la gestió de Laporta i ara espera un canvi de directiva el 2027, ja que aquesta no ha tingut massa en compte les penyes.
“COM VA FER AMB LA CONFEDERACIÓ MUNDIAL DE PENYES, QUE LA VA FER FORA, ARA HA FET FORA ELS AFICIONATS”
L’entitat celebrarà el seu 30è aniversari l’any vinent. En un intent de representar el sentiment culer i també el de poble, a dia d’avui compta amb uns 180 socis que es reuneixen al local del Carrer de la Sénia, darrere del pavelló parroquial. La tarifa per entrar-hi actualment és de 25 euros, però probablement pujarà a 30. Agell convida a tothom a afiliar-s’hi, i ja ha posat a la venda una nova bufanda per 10 euros, que pretén unir els sentiment culer i torderenc, i es pot aconseguir al local social.