IniciNoticiesSocietatENDESA DEMANA DISCULPES ALS USUARIS I OBRE UN TELÈFON DE QUEIXES PER...

ENDESA DEMANA DISCULPES ALS USUARIS I OBRE UN TELÈFON DE QUEIXES PER LA NEVADA.

El director general d’Endesa a Catalunya, Josep Maria Rovira, anuncia que a partir d’aquesta divendres els seus clients tindran un telèfon gratuït per exposar les seves queixes pels efectes de la nevada. És el 900 847 384.

Rovira admet que possiblement no han informat bé els ciutadans afectats per l’apagada i els demana excuses.

El director general d’Endesa a Catalunya assegura que aquesta nit s’haurà solucionat gairebé tot el subministrament al Maresme, que dissabte se solucionaran els problemes a la subestació de Castell-Platja d’Aro, al Baix Empordà, i que aquest divendres a Lloret de Mar tothom tindrà llum.
Rovira insisteix que la nevada ha estat una catàstrofe i que els seus efectes eren imprevisibles.