Les persones que hi estiguin interessades, caldrà que concertin prèviament l’entrevista a cita prèvia a Tordera o trucant al telèfon 900 124 124 o enviïn un correu electrònic a l’adreça citaprevia@sindic.cat
Els proper dijous 19 de maig l’equip del Síndic farà una atenció presencial o telemàtica (trucada o videotrucada) dirigida als veïns i a les entitats de Tordera que vulguin fer consultes o exposar queixes en relació amb vulneracions dels seus drets per part d’administracions públiques i empreses que presten serveis generals (aigua, llum, gas,…).
Aquesta presència de l’equip del Síndic de Greuges de Catalunya a Tordera respon a l’objectiu d’apropar aquesta institució a les persones per facilitar la presentació de queixes i fer consultes i s’emmarca amb les visites que amb regularitat el Síndic fa als municipis i barris de Catalunya.
Jaume Saura, adjunt general del síndic, explica per Ràdio Tordera que la presència del Síndic de Greuges de Catalunya a Tordera respon a l’objectiu d’apropar aquesta institució a les persones i s’emmarca amb les visites que amb regularitat el Síndic fa als municipis de Catalunya.
“volem apropar la institució a la ciutadania, fer més fàcil que les persones ens puguin presentar queixes o consultes”
Les visites presencials s’atendran a l’Antic Hospital de Pobres, carrer Sant Antoni, 7.
Les persones que hi estiguin interessades, caldrà que concertin prèviament l’entrevista a cita prèvia a Tordera o trucant al telèfon 900 124 124 o enviïn un correu electrònic a l’adreça citaprevia@sindic.cat