El desdoblament de l’N-II continua sense tenir la prioritat per part de l’Estat que reclamen les comarques gironines. La inversió que es reflecteix en els pressupostos per al 2010 és similar a les xifres del 2009. Entre Tordera i Maçanet, la finalització de l’obra es preveu per al 2014, dos anys més tard del que es deia anteriorment. El Tram de Tordera a Maçanet de gairebé 9 quilòmetres, és el que inclou el pas per Blanes, i que ha de connectar amb el perllongament de l’autopista del Maresme fins a Tordera i en autovia de Blanes a Lloret . L’alcalde de Tordera, Joan Carles Garcia qualificava fa una setmana de nefasta les notícies que arribaven des de Madrid. L’alcalde insta al grup del PSC de Tordera a fer d’intermediari amb el seu grup a l’estat per intentar desencallar la situació de la N-II.
Els trams Maçanet-Sils i Sils-Caldes de la Nacional II estan ara mateix aturats pels problemes amb les empreses, però en aquests dos l’Estat hi ha incrementat les partides i manté que les obres s’acabaran el 2010.