Una vuitantena d’empreses participen de la campanya “Tria producte local”. Aquesta campanya inclou una doble promoció, d’una banda, la difusió a través de la guia “Tria producte local” de les bonificiacions i descomptes que aquestes 80 empreses oferiran durant entre els dies 22 de març i 4 d’abril.
A més, la campanya de dinamització comercial preveu la injecció directa de 10.000€ al teixit econòmic a través d’una nova campanya de xecs regal. En aquesta ocasió es sortejaran 200 xecs de 50€ entre totes les persones que entre el 22 i el 4 d’abril consumeixin en alguna de les empreses i/o comerços participants a la campanya i també entre totes les qui assisteixin a les activitats preparades a l’entorn de la fira alternativa. En parla la regidora de Promoció Econòmica, Nàdia Cantero.
Amb l’organització d’aquestes activitats, adaptades a les mesures contra el brot epidèmic, el govern municipal ha volgut mantenir viu l’esperit de la Fira Mercat del Ram, tal com ha succeït amb anteriors festes o esdeveniments populars, com el campament reial, Sant Ponç a casa o el festival de Sant Bartomeu.