El desdoblament de l’N-II continua sense tenir la prioritat per part de l’Estat que reclamen les comarques gironines. La inversió que es reflecteix en els pressupostos per al 2010 és similar a les xifres del 2009. Entre Tordera i Maçanet, la finalització de l’obra es preveu per al 2014, dos anys més tard del que es deia anteriorment. El Tram de Tordera a Maçanet de gairebé 9 quilòmetres, és el que inclou el pas per Blanes, i que ha de connectar amb el perllongament de l’autopista del Maresme fins a Tordera i en autovia de Blanes a Lloret . Tot i que en el primer cas les obres estan avançades i en el segon han de començar l’any que ve, l’Estat ha retardat un any més l’inici d’execució de l’obra. L’alcalde de Tordera, Joan Carles Garcia ha valorat la notícia com a nefasta per el nostra municipi.
En els pressupostos del 2009, preveia començar els treballs el 2010, amb una partida de 76 milions que es reduïa a 65 milions el 2011 i el 2012, quan s’havia d’acabar el projecte. Ara, en canvi, només destinarà 100.000 euros al projecte aquest 2010, 15 milions el 2011, 40 el 2012 i 113 el 2013, i l’obra no acabarà fins al 2014. L’alcalde, Joan Carles Garcia anuncia que continuaran insistint per intentar que es compleixin el terminis fixats inicialment.
Els trams Maçanet-Sils i Sils-Caldes de la Nacional II estan ara mateix aturats pels problemes amb les empreses, però en aquests dos l’Estat hi ha incrementat les partides i manté que les obres s’acabaran el 2010.