Municipis de la Costa Brava Sud, com Blanes o Lloret de Mar pateixen problemes de trànsit durant l’estiu. Per aquest motiu des de la Generalitat es va engegar la proposta de l’allargament de l’autopista C-32 fins a Lloret, per tal de millorar la fluïdesa del transit a la zona. El traçat afectaria a paratges naturals i culturals com els Santuaris del Vilar i de St. Pere del Bosc, l’Àngel de Lloret i l’Ermita de les Alegries.
Per tal d’evitar aquesta prolongació de l’autopista va néixer la plataforma Aturem la C-32, qui recentment explicat als micròfons de Ràdio Tordera quina seria l’alternativa ideal a aquesta problemàtica. Escoltem el portaveu de la plataforma, Joan Mora.
En les darreres setmanes es va fer oficial que el 31 d’agost del 2021 finalitza la concessió dels peatges de la C-32. El portaveu de la plataforma Aturem la C-32 valora l’eliminació d’aquest peatges a finals de l’estiu de l’any que ve.
Les primeres anàlisis sobre els efectes que tindrà l’alliberament dels peatges de la C-32 xifren entre 6.000 i 15.000 vehicles diaris la reducció de trànsit que tindrà la N-II, fet que permetrà pacificar aquesta via.