IniciAppEls CAP del Maresme i la Selva demanen prioritzar l’ús telemàtic en...

Els CAP del Maresme i la Selva demanen prioritzar l’ús telemàtic en les visites

La crisi del coronavirus ha obligat a readaptar el sistema d’atenció de molts centres d’atenció primària. La via telefònica o telemàtica ha passat a tenir un paper prioritari per tal d’evitar possibles contagis en acumulacions a aquests centres de salut. És per aquest motiu que la Corporació de Salut Maresme i la Selva llança una campanya de conscienciació.

Amb l’objectiu de disminuir el nombre de persones dins dels centres per evitar la propagació del coronavirus en espais tancats, des d’aquesta setmana s’ha treballat una senyalització espais sanitaris per tal que tothom respecti les principals mesures de seguretat: distància, mascaretes i rentat de mans.

La Doctora Morató, de la Corporació de Salut Maresme i la Selva, explica com s’ha de fer per contactar amb els Centre d’Atenció Primària.

DraMorató1

A més, també es pot descarregar l’aplicació de “La meva Salut” on es pot rebre informació sobre la COVID-19, sobre el pla de medicació o contactar amb professionals.

Les accions que s’han emprès des de la Corporació les explica la Doctora Morató.

Dra.Morató2

La campanya de la Corporació, que engloba els centres de Salut de Calella, Malgrat-Palafolls i Lloret-Tossa de Mar, coincideix amb les recomanacions que es fan amb el CAP Tordera d’evitar aglomeracions al centre sanitari. La mesura es pren alhora que s’anuncia que el nombre total de pacients ingressats per la Covid-19 aquest dilluns als hospitals de la Corporació és de 4 persones. Tres estan hospitalitzades a Calella i una a Blanes.

ÚLTIMES NOTÍCIES