El CAP Tordera gestiona la crisi del coronavirus seguint un protocol per atendre a tots els pacients amb l’objectiu de garantir la prevenció de la pandèmia i una atenció sanitària digne per als pacients però també segura per als treballadors del centre. Amb això, el director del Centre d’Atenció Primària de Tordera, Leonardo Heredia, en declaracions a Ràdio Tordera ha detallat el protocol que s’usa i l’ha presentat als oients.
La via telemàtica és el principal eix a seguir per desenvolupar una atenció mèdica segura. Per qualsevol consulta o dubte es demana als pacients trucar al CAP Tordera per parlar directament amb els professionals a través del telèfon. A partir de llavors, si la necessitat requereix una visita presencial, el personal determina una hora segura per tal de fer aquesta visita. Escoltem el director del CAP Leonardo Heredia.
A més, el doctor Heredia assegura que els ciutadans de Tordera “s’han comportat excel·lentment” i han “mantingut la consulta telefònica” quan ha estat necessari. A més, assegura que estan intentant augmentar les línies telefòniques per tal de poder atendre a tothom que, majoritàriament, coincideixen en un mateix horari. Per aquest motiu, també recorda que l’horari de trucada es pot fer des de les 8 del matí a les 8 del vespre, en qualsevol moment. El telèfon del CAP és el 937 64 27 90.