 La regidoria de festes té preparada la nova edició de la rua de Carnestoltes de Tordera.
La regidoria de festes té preparada la nova edició de la rua de Carnestoltes de Tordera.
La rua sortirà a les 17:30h des de l’Avinguda Països Catalans i acabarà a la plaça de l’Església, on com cada any la Comissió de Festes oferirà una xocolatada per a tots els participants i es farà el lliurament de premis. La Regidoria de Festes destinarà més de 1000€ entre premis i ajuts.
Aquest any, i com a novetat, la festa continuarà fins la 1 de la matinada. La festa posterior al lliurament de premis serà a càrrec de l’empresa d’esdeveniments “Viva la pepa”, amb música, actuacions, concursos i foodtrucks. Ho explica el regidor de festes, Pau Megias.
Per altra banda, l’Associació de Veïns de Sant Pere organitza el Carnestoltes al barri. Les inscripcions per participar-hi es podran fer a partir de les 10:00h del matí a la pista coberta, des d’on a les 11h sortirà la rua per diferents carrers del veïnat. En parla el president de l’associació, Bartolomé Guirao.
L’associació prepara diversos premis pels participants.


