El conseller de Territori, Damià Calvet, assegura que el perllongament de la C-32 entre Tordera i Lloret de Mar és una obra “irrenunciable”. “Ha de permetre connectar bé la Selva marítima amb l’inici de la Costa Brava i acabar amb el col·lapse d’altres vies locals”, en referència a la Gi-600 entre Tordera i Blanes. Aquest març, el Departament va fer marxa enrere i va tornar a treure a informació pública tant l’estudi informatiu com el d’impacte ambiental del projecte (recollint la solució proposada el 2016). Ara, un cop acabat el termini d’exposició, Territori ha rebut tres al·legacions. Damià Calvet assegura que s’estudiaran a fons i que, sobretot, es parlarà amb el territori.
La nova C-32 entre Blanes i Lloret s’estendrà al llarg de 6,5 quilòmetres, serà lliure de peatge i s’estima que el cost de l’obra sigui d’uns 71 MEUR (que assumirà la concessionària Abertis).Ara, un cop acabada la fase d’exposició pública, el Departament ha rebut tres al·legacions. El conseller de Territori ja ha avançat que totes s’estudiaran a fons, per veure si alguna de les propostes que s’hi fan es poden incorporar al projecte. I que, sobretot, es parlarà amb el territori i amb la comissió de seguiment del projecte, de la qual en formen part els ajuntaments. A més, assegura que arran del contenciós que es va presentar, el Departament informa puntualment a la justícia de tots els passos que fa en relació al perllongament de la C-32.
El conseller, però, de moment no posa terminis perquè les màquines entrin sobre terreny (perquè, de fet, abans caldrà estudiar les al·legacions i incorporar-les o no al projecte).