L’Ajuntament de Tordera informa que s’ha obert el procés de selecció dels informadors pel Pla de vigilància contra els incendis forestals 2006.
Com cada any, tots els interessats/des en participar-hi hauran de complir uns requisits mínims, com ara haver complert els 18 anys, tenir el graduat escolar, el carnet de conduir B1, no tenir cap malaltia o limitació física que impedeixi el desenvolupament de les funcions, possibilitat d’incorporació immediata i possibilitat de desplaçar-se al lloc de treball (punt d’inici de servei) amb mitjans propis.
Les funcions bàsiques dels llocs de treball objecte de la contractació seràn recórrer amb vehicle 4×4 la ruta assignada en horaris establerts, dirigir-se als usuaris del bosc que trobi en el seu recorregut per informar-los de les disposicions legals vigents relatives a la prevenció d’incendis forestals, comunicar al Centre de Control totes les incidències relacionades amb la normativa d’incendis.
Les persones interessades hauran d’omplir el full de sol·licitud normalitzat que trobaran a l’Ajuntament i presentar-lo al mateix Ajuntament o a l’ADF del municipi que proposi com a primera opció.
El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el dia 7 de març a les 12 del migdia.