IniciNoticiesComerçLa Diputació de Barcelona engega una campanya sobre els drets dels consumidors

La Diputació de Barcelona engega una campanya sobre els drets dels consumidors

DIBA_CONSUM_INSTAGRAM_1080x1080pxEl 65 per cent de les queixes per transport de passatgers que la Diputació de Barcelona va rebre l’any passat estaven relacionades amb l’aviació. Coincidint avui amb el dia del consumidor, l’ens provincial posa en marxa una campanya perquè els viatgers coneguin els seus drets.

L’any passat, la Xarxa Local de Consum de la Diputació de Barcelona, que engloba pràcticament tots els ens locals de la demarcació tret de la capital, va rebre 4 mil queixes relacionades amb el transport de passatgers. D’aquestes, un 65 per cent tenien a veure amb problemes amb els avions, retards, cancelacions de vols o pèrdua d’equipatges. Segons ha explicat a La Xarxa la diputada delegada de Salut Pública i Consum de la Diputació, Laura Martínez, enguany s’ha decidit fer campanya perquè els consumidors coneguin els seus drets en un sector on les queixes van en alça.

consumidors 1

La campanya consisteix en bona mesura en repartir tríptics perquè els ciutadans coneguin quins drets tenen en matèria de transport marítim, ferroviari, per carretera i aeri. Es dóna la circumstància que, tot i que el sector del transport per tren també genera problemes de retards i cancel·lacions, no es reben tantes queixes perquè la companyia que el gestiona respon millor davant els consumidors. Tordera compta amb la seva oficina d’atenció al consumidor. Tots els interessats en sol·licitar aquest servei han de demanar cita prèvia a l’Oficina del Consumidor a través de l’OAC de Tordera (tel. 937643717 – Pl. Església 2).

ÚLTIMES NOTÍCIES