Al llarg d´aquesta setmana passada s´ha estat enregistrant a una casa de la urbanització Niagara Park de Tordera algunes escenes del reality show Esta casa es una ruina, el nou format que Antena 3 prepara per a la nova temporada. Aquesta família torderenca ha sigut escollida, o millor dit ho ha estat la seva casa, per sotmetre l´immoble a reformes sota la vista de milions d´espectadors. Jorge Fernández, l´actual presentador del programa La ruleta de la fortuna, és l´encarregat de conduir aquest programa al llarg d´aquests dies. Les gravacions s´han succeït per diferents cases darreu d´Espanya. La presidenta de Niagara Park, ha explicat com va ser elegida la familia torderenca.
La productora del reality fa una crida a la població de Tordera i Niagara Park perquè avui rebin a la família desprès de les vacances i es trobin la casa nova. L’ arribada està prevista avui dijous a les 4 de la tarda.
El programa, inspirat en el polèmic Cambio radical, substitueix els bisturís i els especialistes en cirurgia plàstica per paletes i decoradors per tal de canviar la vida d´una família i transformar una casa normal en un espectacular habitatge. El xou televisiu es podrà veure d´aquí a poc temps per Antena 3, i la idea ha estat extreta d´un reality fet als Estats Units.