L’alcalde Joan Carles Garcia va presentar ahir una nova marca en consonància amb l’evolució del municipi. El símbol del nou logotip representa un dels elements més emblemàtics de la memòria històrica local, el pont de ferro.
La nova marca s’adapta a diferents colors i tonalitats d’acord amb el missatge que es vol transmetre en el marc del pla de govern: Respira, per definir tot allò que ens transmet la natura, l’entorn, l’aire lliure; Sedueix, emmarcant allò que ens identifica com el poble que som, la proximitat, les entitats; Imagina, tot el que envolta el missatge de la cultura, les arts i el potencial creatiu; Innova, per unir el coneixement, la formació i l’emprenedoria; Es cuida, que ens recorda la coresponsabilitat de la ciutadania en mantenir un poble net i amable, i finalment, Somriu, atenent tot allò que ens identifica en tant que Som/Riu, reforçant el sentiment de pertinença, reivindicant el nostre entorn fluvial com a font de noves oportunitats i transmetent un missatge d’optimisme, proximitat i responsabilitat compartida. Ho detallava Joan Carles Garcia.
Segons Garcia la marca presentada ahir serà la marca oficial de l’ajuntament a partir d’ara.
El govern defineix la marca no només de promoció turística, sinó que engloba tots els elements de competitivitat i de qualitat de Tordera. Durant l’acte d’ahir, el govern va definir les tres línies estratègiques per els propers anys que es basen en el pas de l’atenció social a l’autonomia personal, l’eficiència i la participació ciutadana i la presentació de Tordera com una vila d’oportunitats. En aquest sentit, l’acció del govern vol avançar cap a un model de serveis socials que garanteixi el benestar amb polítiques que mantinguin una visió circumstancial de l’assistència. Joan Carles Garcia assegura que cal ajudar al sector privat perquè les empreses funcionin
També s’aposta per tenir persones formades per estar a primera línia a l’hora de capitalitzar el context de recuperació. L’acció de govern també passa per preservar la identitat local, potenciant tot allò que generi oportunitats entre les empreses del primer sector i les propostes que afavoreixin el coneixement de la cultura, les llegendes i les tradicions locals. Joan Carles Garcia aposta per seguir treballant per millorar la qualitat de vida de les persones que vivim a Tordera.
Joan Carles Garcia va avançar que ens els propers mesos veurem com un ciutadà es podrà preocupar pel seu poble a través d’una aplicació mòbil.
El pla de mandat presentat ahir promou treballar conjuntament una visió de poble amb els agents socials i econòmics del municipi. La presentació va omplir la sala polivalent de la biblioteca i es va acompanyar amb diversos audiovisuals del poble. La nova marca també portarà associada un nou butlletí municipal anomenat Sentim Tordera, que s’editarà cada mes.