L’equip de govern, CiU i ERC, van presentar dimecres passat al Ple de l’Ajuntament de Tordera una moció que fixi els criteris amb els què s’han de desplegar les noves infraestructures de mobilitat al Maresme. El trasllat i desdoblament de la N-II, la prolongació de la C-32, el règim de peatges del nostre voltant i les freqüències de la línia de tren són alguns dels punts més destacats de la moció que presentava l’equip de Govern. Per altra banda, el PSC també va presentar una moció amb un recull de propostes molt semblants a l’anterior. En definitiva, eren petites puntualitzacions les que diferenciaven una moció de l’altre. Fins i tot, es va intentar arribar a un conscens per presentar una única moció conjunta, però no va ser possible. Escoltem primer el que explicava el regidor Bernat Costas en el ple del passa dimecres dia 16 de juliol.
Pel que fa el partit del Moviment Alternatiu per Tordera, va donar suport a les dues mocions. El membre del grup, Albert Turón, es va referir a la necessitat de parlar amb els pobles del voltant de Tordera per fer més força a l’hora de dissenyar un model de mobilitat per Tordera i el Maresme.
L’alcalde de Tordera, Joan Carles García, va explicar que en ocasions, el poble de Tordera s’ha quedat sol davant el Maresme per defensar aspectes importants, no només pel municipi sinó també per la comarca en general. Escoltem-lo.
La moció de mobilitat plantejada per l’equip de govern va ser aprovada amb els vots favorables de CIU, ERC I MAT, i el vot contrari del PSC. Pel que fa a la moció que presentava el Partit Socialista, hi van donar suport el mateix grup del PSC i el MAT, i no van donar el seu vot favorable els grups de CIU i ERC.