IniciNoticiesSocietatL’OFICINA DE CONSUM DE TORDERA INFORMA ALS CLIENTS DE BANKIA AFECTATS PER...

L’OFICINA DE CONSUM DE TORDERA INFORMA ALS CLIENTS DE BANKIA AFECTATS PER LES PREFERENTS QUE JA PODEN DEMANAR LA SOL·LICITUD D’ARBITRATGE.

03598L’Agència Catalana de Consum, a través de l’Oficina de Consum de Tordera, informa als clients de Bankia que hagin contractat participacions preferents, deute subordinat perpetu o amb venciment i els que s’hagin vist obligats a bescanviar aquest producte per accions, que s’adrecin a l’oficina bancària per presentar la sol·licitud d‘arbitratge, donat que és un procés gratuït, senzill i ràpid.

La sol·licitud d’arbitratge no compromet a res fins el moment en que comuniquen la resolució de l’expert independent KPMG (import màxim a retornar,  formula de liquidació, etc.). Si s’hi està d’acord s’enviarà el conveni arbitral per signar-lo. L’acord final “laude” té els mateixos efectes que una sentència judicial (no podent ser objecte de recurs més que per defectes de forma). En cas de no estar-hi d´acord es pot optar per la via judicial.

Els afectats han de presentar la reclamació a la seva oficina bancària, abans de les 24:00h del dia 30 de juny,  mitjançant el formulari que han habilitat. El director de l’Agència Catalana de Consum, Alfons Conesa, anima els afectats per les participacions preferents a presentar la sol·licitud per iniciar l’arbitratge.

preferents

Per mes informació, podeu contactar amb l’Oficina Municipal d’informació al Consumidor, Tel: 937643717 ext. 1014 o  bé amb Bankia a través del telèfon d’informació: 91 791 16 49 de dilluns a divendres.

ÚLTIMES NOTÍCIES