IniciNoticiesCulturaEL CENTRE DE FORMACIÓ ARTÍSTICA DEL TEATRE CLAVÉ COMENÇA EL CURS AMB...

EL CENTRE DE FORMACIÓ ARTÍSTICA DEL TEATRE CLAVÉ COMENÇA EL CURS AMB 300 ALUMNES I AMB L’ÀREA DE CREACIÓ COM A PRINCIPAL NOVETAT.

Sumar a l’espai formatiu un espai de creació, més lliure, en el qual a mode de tallers, els alumnes puguin experimentar amb la disciplina escollida: sigui dansa, música, teatre o belles arts. Aquesta és una de les novetats del curs 2012-2013 del Centre de Formació Artística (CFA) del Teatre Clavé, que va iniciar-se el 12 de setembre i que segueix el calendari escolar del municipi. El director del teatre clavé, Josep Navarro explica quin és el resultat d’aquest treball creatiu.

[audio:http://www.radiotordera.cat/wordpress/wp-content/2012/10/centre-formacio-artistica-1.mp3|titles=centre formacio artistica 1]

L’altra gran novetat és la consolidació del bloc de Sensibilització, adreçat a infants nascuts entre el 2007 i el 2009 i que pretén ser una aproximació a la música, la dansa, el teatre i les belles arts; un espai en el qual els infants descobreixin i experimentin per ells mateixos, d’una manera lúdica durant una tarda a la setmana. Així mateix, una altra de les novetats de Sensibilització és la incorporació de moments en el quals les famílies compartiran amb els infants i les famílies una mateixa experiència, proposada per diversos professors del centre de formació. Josep Navarro explica quins objectius es busca amb la interacció entre pares i fills.

[audio:http://www.radiotordera.cat/wordpress/wp-content/2012/10/centre-formacio-artistica-2.mp3|titles=centre formacio artistica 2]

A partir dels 6 anys, els alumnes poden seguir el seu itinerari al CFA a l’Escola de música o a l’Escola de dansa (ambdues de nivell elemental i reconegudes i en conveni amb el departament d’Ensenyament De la Generalitat de Catalunya), o bé a l’Aula de Belles Arts o de Teatre. Totes elles sumen aquest curs més de 300 alumnes, una xifra que significa un lleuger increment respecte del curs anterior.

ÚLTIMES NOTÍCIES