L’Ajuntament de Tordera va celebrar ahir el ple ordinari corresponent al mes de juny de 2026, en el que també es va llegir un manifest en suport als drets del col·lectiu i contra la LGTBIfòbia. Ara el pots tornar a veure gràcies a la transmissió que en vam fer des de Ràdio Tordera.

