IniciRàdio a la cartaLa teranyina"L'estat de salut de les bitlles catalanes a Tordera és molt bo"

“L’estat de salut de les bitlles catalanes a Tordera és molt bo”

El programa dedicat a les entitats torderenques “La Teranyina” entrevista en Quim Caballé, president del Club de Bitlles La Penya del Bistec, amb qui fem balanç de la temporada que han finalitzat i comencem a preparar el torneig de Bitlles a la Fresca.

ÚLTIMES NOTÍCIES