El programa dedicat a les entitats torderenques “La Teranyina” entrevista en Quim Caballé, president del Club de Bitlles La Penya del Bistec, amb qui fem balanç de la temporada que han finalitzat i comencem a preparar el torneig de Bitlles a la Fresca.

