IniciNoticiesEntitatsPower Yin organitza la seva primera vetllada d'arts marcials a Tordera el...

Power Yin organitza la seva primera vetllada d’arts marcials a Tordera el pròxim 1 d’agost

L’esdeveniment tindrà lloc al Pavelló Parroquial, amb aforament limitat i una entrada donatiu de 10 euros

L’esport torderenc viurà una cita mai vista al municipi. L’escola Power Yin, especialitzada en boxa, kick-boxing i defensa personal, ja ho té tot a punt per a la celebració de la seva primera vetllada a Tordera. L’esdeveniment s’ha plantejat com una oportunitat per apropar els esports de contacte a la ciutadania i, alhora, trencar els falsos mites que envolten aquestes disciplines.

Des de l’organització es recorda que el respecte i la disciplina són els pilars fonamentals del club. En aquest sentit, des de l’escola aclareixen que l’aprenentatge es basa principalment en la tècnica i l’entrenament, i que només aquells alumnes que realment ho desitgen, fan el pas cap a la competició. En parla Roberto Moreno, mestre del gimnàs.

Powe Yin 1

“Nosaltres no obliguem mai els nois i les noies que no volen fer combat”

Pel que fa a la programació de la vetllada, la jornada arrencarà amb una petita exhibició protagonitzada pel grup femení de defensa personal, les quals mostraran al públic diferents tècniques de claus i trencaments.

Tot seguit, es donarà pas al bloc central de competició, que comptarà amb 12 combats amateurs de boxa i kick-boxing, seguits de dos combats semiprofessionals. El plat fort de la nit serà l’últim enfrontament, un combat professional que servirà com a homenatge a un dels lluitadors, que posarà punt final a la seva etapa de competició.

Power Yin 2

“Hi haurà dos combats semiprofessionals i un combat professional“

L’escenari escollit serà el Pavelló Parroquial, que disposa d’un aforament d’unes 300 i escaig cadires. Les entrades, que estaran disponibles pròximament, tindran un preu de 10 euros en concepte de donatiu i es podran adquirir a través dels canals habituals del club.

ÚLTIMES NOTÍCIES