IniciNoticiesEducacióS’inicien les mostres d'Educació i Cultura al Teatre Clavé

S’inicien les mostres d’Educació i Cultura al Teatre Clavé

A partir d’avui i fins dimecres veurem el treball d’alumnes de l’ Ignasi Iglesias i la setmana vinent de Vedruna i la Roureda

Un any més, els i les alumnes de les escoles Ignasi Iglesias, la Roureda i Vedruna Tordera exposaran el treball fet durant tot un curs i guiat pels professionals d’expressió dramàtica i moviment de l’Escola de les Arts.

Educació i Cultura és un projecte molt important, ja que transmet valors universals a través de l’art en etapes de la infància.

L’estrena de les mostres seran a partir d’avui i fins dimecres amb alumnes de l’escola Ignasi Iglesias que presentaran el treball “De la pell al relat”.

Aquest és un viatge a través de paraules que han travessat segles, cultures i mirades. Què ens expliquen els clàssics sobre les emocions que encara ens habiten? De quina manera els relats del passat es converteixen en miralls?

El director de l’escola Ignasi Iglesias, Alberto Rojo explica com influeix positivament en l’alumnat de la seva escola la participació en el projecte.

Educació i cultura

“és una gran oportunitat pels nostres alumnes”

Les actuacions seran:

  • Avui a les 17:30h per alumnes de 1r i 2n
  • Dimarts 28 d’abril a les 17:30 h – 3r i 4t
  • Dimecres 29 d’abril a les 17:30 h – 5è i 6è.

ÚLTIMES NOTÍCIES