IniciNoticiesCulturaDemà es presenta a la biblioteca el llibre  de Daniel Rangil “Llegendes...

Demà es presenta a la biblioteca el llibre  de Daniel Rangil “Llegendes i rondalles del Països Catalans”

Aquesta és una obra que recull i posa en valor el ric patrimoni de la tradició oral del país.

En el marc dels actes de Sant Jordi, la biblioteca de Tordera presenta per demà la presentació del llibre del rondallaire i investigador vinculat a Hortsavinyà Daniel Rangil, que acaba de publicar el seu nou llibre, Llegendes i rondalles dels Països Catalans.

Aquesta és una obra que recull i posa en valor el ric patrimoni de la tradició oral del país. El volum s’erigeix com un complement natural del seu anterior treball, Mitologia dels Països Catalans, que va tenir una notable acollida entre els lectors. Sílvia Anfrons és directora de la biblioteca.

Sílvia Daniel Rangil

“és un autor que ha vingut en diverses ocasions a la biblioteca”

La presentació serà demà dimarts a les 18:30h a la biblioteca de Tordera. Hi haurà exemplars a la venda amb la col·laboració de la llibreria Una mà de llibres.

ÚLTIMES NOTÍCIES