El municipi acollirà una autèntica marató de tornejos 3×3, un d’hoquei i dos de futbol sala
Aquestes vacances de Setmana Santa, l’activitat esportiva no s’atura a Tordera i durant quatre dies consecutius, començant per divendres 3, hi haura el 3×3 d’hockey, diumenge de l’Athletic Club Tordera i finalment, dilluns del Futsal Tordera.
El tret de sortida el donarà l’hoquei patins. El Pavelló Parroquial de Tordera es convertirà en la seu de la celebració del segon torneig 3×3. L’esdeveniment, organitzat per Ok Samba en vinculació amb el CP Tordera, es durà a terme el proper 3 i 4 d’abril. El divendres 3 es disputaran les categories Prebenjamí, Benjamí i Aleví, mentre que el dissabte 4 serà el torn per a Infantil, Juvenil i Júnior+Sènior.
El diumenge 5 d’abril, l’Athletic Club Tordera celebrarà la tercera edició del seu esperat Torneig 3×3 de Futbol Sala. La jornada es disputarà a la Pista Sant Andreu durant tot el dia i reunirà jugadors des de la categoria Benjamí fins a la Juvenil.
Finalment, per tancar el pont esportiu, el Futsal Tordera agafarà el relleu el dilluns 6 d’abril amb un altre torneig 3×3 de futbol sala. El joc tornarà al Pavelló Parroquial amb competicions que aniran des de la categoria Benjamí fins a equips Sènior.
Amb aquesta completa agenda, des del divendres 3 fins al dilluns 6 d’abril, Tordera viurà una Setmana Santa molt activa on l’esport serà protagonista.

