La ciutadania però dubta de l’efectivitat dels controls d’accés
Des de Ràdio Tordera hem sortit al carrer per conèixer l’opinió dels veïns i veïnes del municipi, sobre la proposta del Govern espanyol de vetar l’accés als més joves, Tots ells han compartit el mateix missatge: seria un encert, però s’hauria de regular bé. Tot i que hi ha un consens general en què cal actuar, la majoria dubten de l’efectivitat de la mesura si no va acompanyada de controls estrictes i de la implicació de les famílies.
“hem de veure com es regularà”
Els veïns opinen que, tot i que és una evidència que s’abusa de les plataformes digitals, la prohibició serà difícil d’aplicar si els joves poden falsejar la seva edat, traslladant la responsabilitat a l’entorn familiar.
Els habitants de Tordera i de la resta del país es manté a l’expectativa de com es concretarà aquesta llei i de quins recursos es destinaran a la formació digital per a famílies i adolescents.

