Diverses vies locals estan tallades i s’ha restringit accessos de vianants al passeig fluvial i parc públics
Els serveis municipals continuen fent seguiment de diversos punts conflictius. La riera de Valldemaria sobrepassa la carretera GI-512 al veïnat de Sant Pere, motiu pel qual s’ha habilitat una via alternativa a través de la BV-5121.
A més, s’ha restringit el pas i l’ús de la Pista Coberta de Sant Pere. Per accedir a l’Escola la Roureda, cal fer-ho pel carrer Barcelona o pel vial de serveis de la N-II. També resta tallat l’accés a Can Domènec per la pista d’Hortsavinyà a causa de l’acumulació d’aigua.
Els serveis municipals també fan seguiment de diverses incidències a la via pública, com ara esllavissades i arbres caiguts, sense que s’hagin registrat afectacions importants. Continuen tallats els accessos a la urbanització Tordera Parc, amb pas alternatiu per Mas Móra. Actualitzava la situació, l’Alcaldessa de Tordera, Elisabet Megias.
Pel que fa al riu Tordera, el cabal a l’estació d’aforament de Fogars de la Selva ha arribat als 312 metres cúbics per segon, amb un nivell de 283 centímetres, una situació que manté activats els protocols de vigilància.
Queden restringits els accessos de vianants al Passeig Fluvial (zona Amistat), illa de la Tordera (Parc Prudenc Bertrana, Camp de Futbol i Pista de tennis), Esplai de la Gent Gran, Pista de l’Amistat, Parc de la Sardana i Parc de Fibracolor.
Les activitats esportives a l’aire lliure queden suspeses per aquesta jornada. Les entitats afectades ja han rebut la pertinent comunicació.
D’altra banda, els serveis d’emergències han rescatat dues persones que havien quedat atrapades dins un vehicle a la riera de Pineda.
Des de Protecció Civil recorden a la ciutadania la importància de no apropar-se a les lleres dels rius ni intentar creuar rierols o rieres, i recomanen evitar desplaçaments innecessaris almenys fins a les cinc de la tarda. Les autoritats insisteixen a respectar la senyalització provisional instal·lada i a extremar les precaucions per garantir la seguretat de tothom.

