La dansa contemporània ret homenatge a Àngel Guimerà amb la peça “He vingut, com vosaltres, del cel”.
El projecte Balla’m un llibre porta a les biblioteques una nova proposta que combina literatura i moviment: He vingut, com vosaltres, del cel, una peça de dansa contemporània creada per Anna Macau a partir de l’obra d’Àngel Guimerà.
Interpretada pel ballarí Mario G. Saez, la peça convida el públic a fer un viatge poètic per la vida i l’univers literari de Guimerà, a través d’una dramatúrgia signada per Inés Garcia i amb un espai sonor creat per Carles Rigual i Alex Casteleiro.
La sessió inclourà, a més, una introducció a la dansa contemporània en format de conferència ballada titulada Llegir el moviment, a càrrec de Mireia de Querol i el col·lectiu Explica Dansa. Ho explica la directora de la biblioteca, Sílvia Anfrons.
“considerem que és una bona oportunitat per explorar nous formats”
En finalitzar la funció, el públic podrà participar en un col·loqui amb la companyia per compartir impressions i reflexions.
L’activitat serà divendres a les 19:00h i requereix inscripció prèvia a través del formulari https://www.tordera.cat/287-formularis/formulari-dinscripcio-ballam-un-llibre-14-de-novembre-19-h-a-la-biblioteca/
El cicle Balla’m un llibre és una iniciativa conjunta de l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya (APdC) i el Servei de Biblioteques del Departament de Cultura, amb l’objectiu d’apropar el llenguatge de la dansa al públic des d’un espai proper i quotidià: les biblioteques públiques.

