L’estètica del ballet romàntic, tan característica de Giselle, es va desplegar amb elegància i detall
El teatre clavé va presentar diumenge la funció de Giselle del Ballet de Barcelona.
L’espectacle va oferir una posada en escena molt acurada que va captivar des del primer moment, combinant una tècnica impecable tant del cos de dansa com dels intèrprets protagonistes.
L’estètica del ballet romàntic, tan característica de Giselle, es va desplegar amb elegància i detall, reafirmant la sensibilitat artística i el rigor del Ballet de Barcelona. El mestre i coreògraf Leandro Pérez Sanabria va voler destacar l’actitud del públic de Tordera, descrivint-lo com un públic especialment respectuós a la sala, un aspecte que tot l’equip sobre l’escenari va valorar i agrair profundament.
“estem molts contents de l’acceptació del públic torderenc”
Ja fa anys que el Teatre Clavé aposta per introduir la dansa en la seva programació estable. Cal recordar, que l’escola de dansa del centre de formació artística és del més consolidats i que compta amb un bon nombre d’alumnes.

