IniciNoticiesSocietatLa Policia Local de Tordera alerta d’una estafa telefònica dirigida a comerciants

La Policia Local de Tordera alerta d’una estafa telefònica dirigida a comerciants

La Policia també atura una furgoneta que transportava bosses amb sorra, cablejat i restes d’una plantació de marihuana en l’interior

La Policia Local de Tordera ha emès un avís alertant d’una nova estafa que afecta els comerços del municipi. Segons informen, diversos comerciants han rebut trucades en castellà d’una persona que es fa passar per agent de la Policia Local i que ofereix la possibilitat d’anunciar-se en una suposada revista de la policia.

Les autoritats adverteixen que es tracta d’un frau i demanen als comerciants que no facilitin cap dada personal ni econòmica si reben una trucada d’aquest tipus.

En cas de rebre aquest tipus de comunicació, es recomana no creure la informació i posar-se en contacte immediatament amb la Policia Local de Tordera trucant al 937 64 06 15.

D’altra banda, la Policia Local també informa de l’aturada d’una furgoneta que transportava bosses amb sorra, cablejat i restes d’una plantació de marihuana en l’interior. Identificats els dos ocupants, l’acompanyant li constava un requeriment d’estrangeria i el vehicle tenia una comprovació pendent del CNP.

Es va fer retirada a dipòsit del vehicle, les persones van ser traslladades a dependències policials per instrucció de les diligències pertinents i les gestions corresponents d’identificació.

Per l’últim, la matinada de dijous, gràcies a les càmeres de videovigilància es van enxampar in situ a diferents persones que intentaven malmetre mobiliari urbà de l’avinguda de Fibracolor. Se’ls va identificar i retirar el material que utilitzaven.

ÚLTIMES NOTÍCIES