IniciNoticiesRegidoriesL’Ajuntament continua eliminant barreres arquitectòniques per millorar l’accessibilitat

L’Ajuntament continua eliminant barreres arquitectòniques per millorar l’accessibilitat

Un dels principals focus de millora són els passos de vianants, ja que en molts casos s’havien pintat sense rebaixar les voreres, fet que impedia el pas còmode i segur

L’Ajuntament de Tordera ha reprès els treballs per eliminar punts conflictius d’accessibilitat al municipi, en el marc d’un projecte iniciat fa mesos i que compta amb el suport d’una subvenció de la Diputació. L’actuació forma part d’un estudi previ elaborat amb la col·laboració d’entitats de mobilitat i persones amb dificultats d’accessibilitat, que va permetre identificar els principals obstacles i punts foscos repartits per diversos carrers i espais públics. Ho explica la regidora d’obres i serveis, Bàrbara Vergés.

Accessibilitat 1

“continuem adaptant les zones conflictives”

Actualment, les obres se centren a la zona del Puigverd, als carrers Amadeu Vives i Mallorca, i s’estendran per altres carrers, amb l’objectiu de garantir una mobilitat segura i accessible per a tothom. La darrera setmana s’ha actuat al c/Immaculada cantonada amb c/Aragó amb l’arranjament de la zona de la parada del bus i al c/Santiago Rusinyol adequació de voreres per les zones d’accés als nous aparcaments per les obres del c/Gaudí.

Un dels principals focus de millora són els passos de vianants, ja que en molts casos s’havien pintat sense rebaixar les voreres, fet que impedia el pas còmode i segur de persones amb mobilitat reduïda. Ara, el consistori treballa per adaptar aquests punts i evitar que es repeteixin aquestes situacions.

Accessibilitat 2

Tot i els avenços, des de l’Ajuntament reconeixen que encara queden zones del municipi, especialment a les urbanitzacions, on caldrà actuar per eliminar barreres arquitectòniques i facilitar l’accessibilitat universal.

ÚLTIMES NOTÍCIES