L’associació Artesanes i l’AFET posen en marxa una nova fira aquest dissabte
Tordera acollirà dissabte 4 d’octubre una nova edició de la Fira Medieval. L’associació d’Artesans i l’AFET posen en marxa la quarta edició del certamen, després de la gran participació de la ciutadania els anys anteriors.
L’horari de la fira serà de 10:00h a 24:00h, amb parades d’artesania que podrem trobar al Parc de la Mullera. A més, la fira també comptarà amb activitats infantils, una arrossada popular, espectacles, música en directe i molt més. Carol Torner, presidenta de l’Associació d’Artesanes de Tordera, ens ho explica.
“Podreu trobar sobretot artesania”
El preu del tiquet per l’arrosada és de 6€ i el termini de pagament acaba el 30 de setembre. La reserva es pot fer a Sports Tordera o fent un Bizum al 640648302. Tota la informació a www.artesanestordera.cat.
