IniciNoticiesEsportsEl CFTordera fa els deures i debuta amb victòria a la lliga...

El CFTordera fa els deures i debuta amb victòria a la lliga (2-1) i el CEEB Tordera femení cau a casa contra el Castelldefels (58-63)

També va encaixar una derrota el CPTordera en la segona jornada de la Lliga Catalana Plata: 1 a 2 contra l’Alpicat

El CF Tordera ha començat la temporada amb bon peu després d’imposar-se per 2 a 1 al Caldes de Malavella en el primer partit de lliga disputat aquest cap de setmana al Municipal d‘Esports. Els torderencs van sortir amb empenta i dominant, però el Caldes va ser el primer en colpejar amb un gol de falta que va obrir el marcador a la primera part. Abans del descans, es van quedar amb un jugador menys per vermella directa. A la segona part, Gio Ferinu, en la primera ocasió que va tenir, va enviar la pilota al fons de la xarxa per posar empatar el partit.

Després d’un primer temps intens, Àlex Sánchez va fer esclatar l’afició amb un autèntic golàs des de fora de l’àrea, imparable per al porter visitant, que va significar el 2 a 1 definitiu. El Tordera va saber patir i conservar els tres punts en una estrena que deixa bones sensacions. Escoltem la valoració de l’entrenador torderenc, Guillem Ferrer.

Guillem Ferrer posc Caldes

En canvi, la jornada no va ser tan positiva per al sènior femení del CEEB Tordera, que va perdre a casa per 58 a 63 davant el Castelldefels A en el seu segon partit a Super Copa Femenina. Les torderenques no van poder amb un rival sòlid i experimentat que es va endur el triomf en un partit marcat per la intensitat i el domini visitant. En parlava després de l’enfrontament el tècnic del CEEB Tordera, Albert Assens.

Albert Assens post Castelldefels

Finalment, també va encaixar una derrota el CPTordera en el segon partit de la Lliga Catalana Plata contra l’Alpicat. Un partit disputat al Pavelló Parroquial que va acabar amb un ajustat 1 a 2.

ÚLTIMES NOTÍCIES