IniciNoticiesSalutEs presenta la nova programació de l’Espai Nadó

Es presenta la nova programació de l’Espai Nadó

La principal novetat és que els tallers es faran a la biblioteca i que ’incorporen també tallers els dissabtes al matí.

La Biblioteca de Tordera es convertirà en la nova seu dels tallers d’Espai Nadó, una iniciativa adreçada a les famílies amb nadons que ofereix activitats gratuïtes per compartir coneixements, experiències i recursos en l’etapa inicial de la criança.

La principal novetat d’aquest curs és que, a banda de les sessions habituals dels dimarts, s’incorporen també tallers els dissabtes al matí, de 10 a 12 hores. El programa s’allargarà de setembre a desembre de 2025 i es desenvoluparà íntegrament a la Biblioteca. Explica les novetats el regidor de sanitat, Xavier Pla.

Espai Nadó

“l’objectiu és arribar a més famílies”

El primer taller tindrà lloc dimarts 23 de setembre i estarà conduït per la infermera Meritxell Pérez, sota el títol “Com actuar davant de malalties comunes?”. La sessió explorarà protocols i recomanacions per afrontar les malalties més habituals que poden afectar els nadons, i oferirà a les famílies eines pràctiques per saber com actuar en cada cas.

Els tallers són gratuïts i estan oberts a totes les famílies amb nadons. A més, l’espai disposa de material perquè els infants puguin jugar, manipular i experimentar mentre els adults participen de les activitats.

La iniciativa està organitzada per l’Ajuntament de Tordera i el programa Tordera es cuida amb tu, amb la col·laboració de l’Institut Català de la Salut, la Generalitat de Catalunya i la Biblioteca de Tordera.

ÚLTIMES NOTÍCIES