IniciNoticiesEducacióEl Servei Local d’Ocupació de Tordera ofereix un curs d’Excel de nivell...

El Servei Local d’Ocupació de Tordera ofereix un curs d’Excel de nivell 2

Està adreçat a persones que ja tenen coneixements bàsics d’aquest programa i volen consolidar-ne l’ús en l’àmbit laboral. El curs, de caràcter pràctic, es realitzarà els dies 26, 27, 28 i 29 d’agost, en horari de 9:00 a 13:30h

El Servei Local d’Ocupació de Tordera ha obert les inscripcions per a un nou curs d’Excel Nivell 2, adreçat a persones que ja tenen coneixements bàsics d’aquest programa i volen consolidar-ne l’ús en l’àmbit laboral. Rafa Delgado, regidor d’inserció laboral, formació i TIC, explica aquest projecte.

Delgado excel 1

“forma part d’un projecte per lluitar contra la bretxa tecnològica”

El curs, de caràcter pràctic, es realitzarà els dies 26, 27, 28 i 29 d’agost, en horari de 9:00 a 13:30h, a les instal·lacions del Servei Local d’Ocupació. L’objectiu és oferir als participants eines més avançades per gestionar dades, aplicar funcions complexes i millorar la seva eficiència en tasques habituals de feina amb Excel.

Les places són limitades, per la qual cosa, Delgado recomana inscriure’s com més aviat millor.

Delgado excel 2

Les persones interessades poden demanar més informació o formalitzar la seva inscripció enviant un correu a ocupacio@tordera.cat o trucant al 93 765 04 14.

Aquest curs forma part de l’aposta del Servei Local d’Ocupació per oferir formació pràctica i adaptada a les necessitats del mercat laboral actual, amb l’objectiu de millorar l’ocupabilitat i les competències digitals de la ciutadania.

ÚLTIMES NOTÍCIES