IniciNoticiesSocietatÚltim dia per apuntar-se a la gimcana de Festa Major "No badis!"

Últim dia per apuntar-se a la gimcana de Festa Major “No badis!”

L’esplai el Garbell organitza de nou aquesta activitat de completar missions, que tindrà lloc entre el 16 i el 25 d’agost

Torna una nova edició de la gimcana “No badis!”, organitzada per l’Esplai el Garbell i que l’any passat ja va ser tot un èxit. L’activitat consistirà a sumar el màxim de punts possibles a través de les diferents missions que l’esplai oferirà en els actes de les festes de Sant Bartomeu 2025 entre el 16 i el 25 d’agost.

Segons els organitzadors de la gimcana, l’objectiu principal és “apropar famílies, infants i joves a les activitats de l’FM Tordera, de manera lúdica i participativa”. Ens n’explica els detalls Josep Martínez, monitor de l’Esplai el Garbell.

No badis

“l’any passat va ser tot un èxit i esperem que es repeteixi enguany”

Per a participar s’hauran de formar equips d’entre 2 i 5 persones de qualsevol edat i apuntar-se al formulari d’inscripció, que estarà actiu fins avui. Per a poder obtenir els punts per la classificació, caldrà publicar una foto o vídeo a Instagram que demostri que s’ha completat la missió, amb el hashtag #FMTordera25 i etiquetant a @elgarbelltordera. L’entrega de premis pels guanyadors serà el dia 26 d’agost a les 17 de la tarda, a la plaça de l’Església de Tordera.

ÚLTIMES NOTÍCIES