La novetat principal és l’estrena de la connexió al Passatge Llibertat
El Mercat dominical de Tordera continua creixent i en aquest inici de temporada d’estiu s’han sumat un total de 16 noves parades i el Passatge Llibertat com a nou espai, amb el que finalment s’aconseguirà un recorregut plenament lineal per la connexió del carrer Amistat i el pàrquing de la carretera de Tordera a Fogars.
Entre les parades que s’incorporen, hi destaquen els productes artesanals, de qualitat i km0, i tota mena de productes que contribuiran al fet que el Mercat de Tordera se situï com un dels més grans i amb més oferta de proximitat de tot Catalunya.
Aquestes noves parades es distribuiran principalment entre el pàrquing de la carretera Tordera-Fogars, el Camí Ral i el carrer Amistat, cadascuna segons la seva tipologia de productes. El regidor de mercats, Aniol Canals, ens n’explica els detalls.
“Amb aquesta actuació millorem el mercat”
Segons el mateix Ajuntament de Tordera, s’està treballant per poder sumar-hi altres mesures estratègiques amb l’objectiu de millorar l’experiència del consumidor.